Tiedote 5.8.2020
KuntoKruunu Oy

KuntoKruunu avaa uuden kuntosalin Nurmijärvelle 15.8.2020

Pekontielle Nurmijärvelle 15.8.20 aukeava kuntosali tulee tarjoamaan laadukkaat tilat harjoitteluun edullisesti. Myös KuntoKruunun asiakkuudet uudistuvat 15.8.20.

Klaukkalalainen kuntosali KuntoKruunu Oy laajentaa toimintaansa Nurmijärven Kirkonkylälle. Uusi kuntosali avataan osoitteeseen Pekontie 3, 01900 Nurmijärvi 15.8.2020 klo 10:00. Nurmijärven KuntoKruunun asiakkuus alkaen 19,90€/kk, yhden kuukauden irtisanomisajalla. Salilla on mahdollisuus harjoitella vuorokauden ympäri.

”KuntoKruunun tavoite on mahdollistaa edullinen treenaaminen kaikille kunnan asukkaille. Laajentuminen Kirkonkylälle on toinen askel kohti tätä tavoitetta.”, kertoo KuntoKruunu Oy:n yrittäjä Jukka Halttunen

Uudet asiakkuudet

Uuden kuntosalin myötä asiakkuudet uudistuvat. Jatkossa tulee olemaan Kolmen ja Kahden Kruunun asiakkuuksia. Kolmen Kruunun asiakkuudella voi käyttää Klaukkalan ja Nurmijärven kuntosaleja, kun taas Kahden Kruunun asiakkuudella saa käyttöön Nurmijärven kuntosalin. Kaikki nykyiset asiakkaat ovat automaattisesti Kolmen Kruunun asiakkaita, eikä muutos vaikuta heidän hintaan.

Seuraavan vuoden aikana on tarkoitus avata Nurmijärven lisäksi vielä 1-2 uutta kuntosalia. KuntoKruunu on toiminut vuoden 2016 keväästä lähtien Klaukkalan Järvihaassa. Klaukkalan salin palveluihin kuulu kuntosalin lisäksi ryhmäliikunta- ja sisäpyöräilytunnit.
Nurmijärven KuntoKruunun vastaanotto tulee palvelemaan maanantaista torstaihin klo 16-19. Asiakkaille salin käyttö ja harjoittelu on kuitenkin mahdollista vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä.

Avajaisviikolla 15. – 22.8.20 tiedossa on tarjouksia sekä mahdollisuus maksuttomaan kokeiluun.

Jukka Halttunen, yrittäjä
040 812 5121, jukka.halttunen@kuntokruunu.fi